perjantai 3. tammikuuta 2014

Last Year 2013 part I

Eilen yöllä rupesin tylsyydessä selailemaan kaikkia kuluneen vuoden kuvia ja oli ihanaa kun kaikki muistot vaan tulvi mun päähän ja läpi yön sit naureskelin yksikseni ja selailin niitä kuvia x) Vuoden 2013 aikana opin ihan hirveesti uusia asioita ja sain ihania muistoja, joille voin toivottavasti sitten vanhana maha kippurassa räkättää:D Muistan, kun Siirinkaa mietittiin viime vuonna uudenvuoden jälkeen (joka oli ikimuistoinen!!), että tulevasta vuodesta 2013 tulee paras ikinä, ja nyt voin sanoo, että oltiin todellakin oikeassa!
 Tein tälläsen pienen koosteen mun vuodesta kesäkuuhun asti ja teen toisen osan myöhemmin! kollaasiTAMMIKUUSSA meille muodostui Siirin kanssa perinne tavata joka keskiviikko ja katsoa Gossip Girliä! Vietin paljon aikaa myös muidenkin kavereiden kanssa ja kaikkee hauskaa ja ihanaa tapahtui! Oli myös kaikki lukiotutustumiset yms.Untitled-2HELMIKUU oli todella tapahtumarikas kuukausi! Ekana mulla muistuu mieleen 25. päivä, jolloin ruvettiin seurustelemaan Maken kanssa <3 koin myös paljon onnistumisentunteita sillä pääsin ajokokeesta läpi ja sain mautokortin! Muita ihania muistoja mitä mieleen muistuu on matka Espanjaan, One move ja Koulun laskettelureissu Himokselle. Espanjan reissulla mun kännykkä tippu dramaattisesti maahan ja oivoi sitä itkun ja huudon määrää.... XD Kuva otettu 9.3.2013 klo 19.38 #6 MAALISKUUSTA en löytänyt yhden yhtäkään kuvaa, varmaan juurikin siks koska en omistanut kamerakännykkää. Mulla ei oo edes minkäänlaista muistikuvaa, mitä sillon tapahtu. Oon varmaa ollu jossai hetkellises koomas tai jotai...XD Vietin ainakin paljon aikaa Maken ja kavereiden kanssa!kollaasi copy HUHTIKUUSSA oli kauan odotettu Justin Bieberin keikka! Mieleen tulee heti, että miten pelottavaa se oli, kun kaikki ihmiset olivat niin hysteerisiä ja yrittivät änkee samaan aikaan sisään, ja mun edessä kaatu just sellane aita mihin melkeen kaaduin. Huhhuh oli kyllä lähellä että oisin jääny kaikkien tallottavaks.. mut oli ihan uskomatonta nähä justin for real!! Koulussa oli paljon valtakunnallisia kokeita, joten paljon aikaa kului opiskeluunkollaasiTOUKOKUUN alussa juhlittiin heti ensimmäiseksi vappua joka olikin paras vappu ever !! Ja mun rakas Manu (eli mauto) saapui kotiin <3 Toukokuussa tuli käytyy myös uittamon kallioilla pari kertaa ja vietin muutenkin paljon aikaa kavereiden kanssa. Koulu rupes olemaan lopuillaan ja ilmatki rupes olemaan sellasii että shortsit pystyi vetämään ihan rennosti jalkaan ! Untitled-2 KESÄKUUSSA oli aika hyvästellä 10 vuotta samana pysynyt luokka ja juhlia päättäreitä! Valitettavasti heti kesäloman ekoina päivinä mulle nousi 41 asteen kuume, olin kipeänä puolitoista viikkoa ja jouduin jopa sairaalaan pariksi yöksi... se oli kamalaa ja miettisinki sillon, että mun elämä oli sitten siinä enkä pääse enää ikinä ihmisten ilmoille :--D no kaikesta selvittiin ja melkein heti kun tervehdyin lähdettiin puoleksitoista viikoksi Espanjan lämpöön ja kesäkuun lopussa vietin ihanaa aikaa kavereiden kanssa valvoen läpi yöt ja oltiin myös deekiksessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti