maanantai 13. tammikuuta 2014

Winter Wonderland

Aamuja! Istuskelen tässä filosofian tunnilla ja aattelin käyttää tän ajan jotenkin hyödyks kun tää filosofia ei nyt oikeen nappaa. Pohditaan tässä juuri, että mistä me tiedetään ettei petolliset demonit syötä meidän päähän hallusinaatioita... Anteeks mitä??

 Jotkut on ehkä eri mieltä, mutta mun mielestä on ihanaa että vihdoin se lumi tuli tännekki ehkä myös jäädäkseen! Ulkona on niin ihanan raikas ilma ja paljon valosampaa kun jokapuolella on lunta. Eilen oli varsinkin aivan ihana ilma ja päätettiinki Siirin kanssa lähteä kuvaamaan metsään. Tää suunnitelma vähän epäonnistu, nimittäin ei oltu varauduttu tohon kylmyyteen millään kaikista lämpimämmillä vaatteilla ja ehittiin napsasta vaan parit kuvat ennenku oli pakko lähteä takas sisälle, oltais kuoltu muuten hypotermiaan haha..

Mutta nyt mun pitäis varmaan siirtää mun ajatukset tohon opetukseen, vaikka toisaalta oon muutenkin jo kuollu koeviikolla, joten miksei olla sit kuollu oikeen kunnolla... XD Huomenna mulla on äikän välikoe, joten pitäis jaksaa raahata se jäätävä 100kilonen paksu kirja kotiin ja lukea... Jaksanko? EN

 annaIMG_5096Untitled-1annaaIMG_5095

2 kommenttia:

  1. hienoja kuvia :-) haastoin sut tähän haasteeseen ----> http://kaisaaliisa.blogspot.fi/2014/01/a-challenge.html

    VastaaPoista