sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Last Year 2013 Part II

Untitled-1
HEINÄKUUSSA käytiin siirin kanssa muutama kerta kuvailemassa ja päivitin vanhaa blogia melkein puolen vuoden tauon jälkeen. Lähdettiin Jennyn kanssa Vaasaan mökkeilemään, valvottiin yöt ja nukuttiin ilta kuuteen. Löysin mun uuden lempparijuoman eli jääkahvin <3

elokuukollaasi
ELOKUUSSA ostettiin Jennyn kanssa extempore liput Aurafestiin ja muutenkin tapahtu kaikkea hauskaa! Lukio alko, mitä olinkin odottanu jännityksellä. Oli tosi kivaa kun kaikki oli uutta, mutta toisaalta tosi outoa kun ei ollutkaan sitä samaa vanhaa luokkkaa enää. Lukion ansiosta tutustuin uusiin sekä vanhoihin kavereihin paremmin!

Untitled-1
SYYSKUUSSA lukio oli päässyt kunnolla käyntiin ja vietin paljon aikaa lukiokavereiden kanssa, mutta toki myös muidenkin! Tapahtu kaikkea hauskaa, mutta toisaalta tää oli tosi rankkaa aikaa mulle ... nyt jälkeenpäin mua vain naurattaa mun murheet :-D

Untitled-1
LOKAKUUSSA lähdettiin perheen kanssa Espanjaan, ja ostin lentokentältä ekan kerran mun elämässä starbucks coffeesta frappuchinon, ja rehellisesti sanottuna rakastuin <3 Shoppailin paljon, ja otin kameran mukaan matkalle, jonka takia innostuinkin kuvaamisesta ja bloggaamisesta taas.

Untitled-1
MARRASKUUN alussa juhlittiin kavereiden kanssa halloweenia ja katseltiin Maken kanssa tooosi paljon leffoja x) Mulla oli ensimmäistä kertaa koeviikolla 5 koetta ja se osottautui todella rankaksi, mutta kuukauden päästä alkava joululoma antoi motivaatiota panostukseen!

Untitled-1
JOULUKUUSSA tapahtu paljon! Joululoma alko ja olin (yllätysyllätys) jättänyt jouluostokset viimetinkaan. Käytiin siirin kanssa kiertelemässä myllyssä ja ikeassa, ja sainki onneks lopulta ostettua kaikki lahjat. Sit koitti jouluaatto mitä olinki oottanu taas innoissani, rakastan niin paljon sitä kuuluisaa joulufiilistä, jouluruokia ja antamisen iloa <3 Jouluaaton jälkeen mulle tuli vähän haikee fiilis niinku yleensä, mutta onneks mulla oli tapaninpäivänä vielä synttärit ja sain änkee mahan täytee lisää ruokaa. Leikkasin mun hiukset lyhkäseks niinku viimekin vuonna ja välillä tulee katumus päälle kun katon noita mun vanhoja pitkiä hiuksia :-( nykyset on kyllä paljon siistimmät mutta musta tuntuu et näytän jotenki nuoremmalta ? Alunperin mun piti mennä juhlimaan uuttavuotta Lietoon, mutta suunnitelmat muuttus aika paljon. Uusvuos oli kuitenkin mahtava vaikka tulikin juostuu paikast toiseen ja pääsinki lopulta mun rakkaan luo <3


Tosiaan koska en oo blogannu kunnolla melkein vuoteen, ei oo tullu myöskään otettua kuvia kameralla,  joten jotkut kuvista on kännykällä otettuja ja siksi laatu ei ole mistään parhaimmasta päästä. Mun oli myös vähän vaikea muistaa mitä tein esimerkiks heinäkuussa, joten selittelyt jäi vähän lyhkäseks, tosin ku joulukuun tapahtumat on vielä tuoreessa muistissa ja siks kerrottavaaki enemmän! Toivottavasti tää viimevuoden kerronta autto teitä vähä ymmärtämään jotain mun elämästä ja sillee :--)   Nyt seuraavaksi on sit aika palata "nykyaikaan" :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti