lauantai 25. tammikuuta 2014

Kysymyshaaste

1. Lempi artistisi?
- Hmm ei mulla oikeastaan ole ketään lempiartistia, kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia maan ja taivaan väliltä, paitsi jotakin hevin tyylistä musiikkia en voi sietää!!

2. Viime vuoden paras hetki?
-  Apua tää on vaikee koska näitä on tosi paljon! Varmaan joku Makken kanssa koettu hetki, uusivuosi, Onemove tai vappu tai joku muisto kesältä.. ihan liikaa hyviä hetkiä että entiie yhtään :-D

3. Unelma-ammattisi? 
- Halusin pienenä aina eläinlääkäriks, ja edelleenki tavoitteena olisi pyrkiä lääkikseen, joten kyllä siltä näyttää että musta joku lääkäri tulee jos sinne pääsen :-) Mutta jos nyt on kyse ihan unelmien ammatista niin haluisin olla Amerikassa asuva kuuluisa laulaja-näyttelijä, mutta lähellekkään sitä ei päästä mun taidoilla:-D Tai sitten haluisin olla joku yrittäjä tai työskennellä jossakin toimistossa ja saisin pitää kaikkia hienoja vaatteita ja korkkareit ja kävelisin siel käytävil sillee jeaaa ja oisin joku miljardööri. ok lol :-D

 4. Mikä on parasta tekemistä kavereiden kanssa? 
- No esimerkiksi syöminen, leffassa käyminen, juoruilu, biletys ja kaikki tälläset perusjutut :-D Ihan sairaan siistiä olis myös lähteä kaveriporukalla ulkomaille lämpimään tai laskettelemaan jonnekki leville, rukalle tai jonnekki tälläseen ja sit joku shoppailureissu New Yorkiin! Ehkä joskus joku toteutuukin!

Untitled-4  5. Lempi asusi?
- ei mulla oo oikeastaan mitään lempiasua.. jotkut kivat vaatteet vaan, mutta ei ainakaan mikään talviasu, koska en jaksa tälleen talvisin panostaa mun vaatteisiin, ainakaan koulupäivisin. Haluun vaan päälle jotkut lämpimät vaatteet, ihansama miltä näytän, kunhan ei tuu kylmä!!

 6. Kuka tai ketkä inspiroivat sua? 
- Mietittiin tätä Jennyn kanssa just yks päivä! Tai siis kateltiin netistä kaikkien kauniiden ihmisten kuvia ja oltiin suruissamme miksei ite voida näyttää samoilta :-D Mutta ei mua inspiroi oikeastaan ketään tietty henkilö esimerkiksi niiku ulkonäöllisesti: ostan yleensä sellasia vaatteita jotka on omasta mielestä kivoja, mutta joskus jos luen jotakin lehtiä tai netistä kattelen kuvia niin voin keksiä jonkun kivan vaateyhdistelmän tai jotakin. Mut siis on sellasii tiettyi henkilöitä jotka niinku on vaan niin kauniita että kuolen ja haluisin näyttää samalta. Tai no, kyllä ne tavallaan sit samalla insipiroi mua, mutta siis tälläsiä henkilöitä on esimerkiksi Amanda Seyfried, Ariana Grande, Leighton Meester, Megan Fox... näitähän vois kirjottaa pitkän listan!

 7. Kesä vai talvi? 
- Kesä ehdottomasti! Ei voi muutaku toivoa että tää kylmyys loppuis mahdollisimman nopeesti, eihän tuolla ulkona ehdi edes paria minuuttia olla niin on jo järkyttävän kylmä... huhhuh vaikka onhan tässä talvessa hyviäkin puolia, eikä kesästäkään osais välttämättä nauttia täysin siemauksin jossei ekana joutuis  kärsimään pitkästä kylmästä talvesta ;)

Untitled-78. Lempipaikkasi maailmassa?
- No haluisin matkustaa ainakin jonnekkin kauas lämpimään, missä vesi olis niin sinistä että siitä näkyis kaikki kalat ja muut oliot läpi, ja voisin snorklata. En oo juuri ikinä päässy Espanjaa pidemmälle, paitsi Kanadassa ja Dubaissa on tullu käytyä joskus kaaauankaaauan sitten että tuskin ees muistan.. Mutta haluisin Thaimaahan tai Hawajille, ja Dubaihinkin ois kiva mennä uudestaan! Ja Amerikkakin on ehdottomasti listan kärkipäässä!

 9. Facebook vai Twitter? 
- En käytä Twitteriä, joten Facebook.

 10. Alkaako aamusi kahvilla vai ilman?
- Alkaa jääkahvilla! En selviäis päivästä, jos en sais nauttia aamulla mun jokapäivästä ruisleipää ja jääkahvia, nam<3

11.  Paras tänään tapahtunut asia? 
- En oo tänään ehtiny tehdä vielä paljoon mitään, joten eilinen: Mentiin tyttöjen kanssa koulun jälkeen keskustaan ja sain ostettuu vihdoin uudet kengät mun vanhojen rikkinäisten tilalle! Ja sittarissa oli irtsareita 6e/kg >:)

Untitled-5
FAKTOJA MINUSTA

- Oon huono keksimään faktoja.

 Oon tosi laiska! Mun äiti sai hankittua mulle M&M kuntosalilta kuukauden salikortin, ja valitettavasti mun on pakko myöntää, etten oo käyny siellä vielä kertaakaan.... :D on mulla onneks vielä viikko aikaa käydä, mutta nyt Venlakin sai hankittua mulle Elixiasta viikon salikortin, joten pitäis sinnekkin mennä joskus:-D hehe

Rakastan kattoa kaikkia sarjoja ja pitää leffailtoja sekä syödä karkkia <3 okei kuka ei? mutta mun lempisarjoja on ainakin Pretty little liars ja Gossip Girl , suosittelen!!

Nauran aina sillon kun kaikki muut on lopettanu nauramisen.. siis tää on ihan kauheeta koska en pysty pidätellä mun naurua, ja sitten jos tapahtuu jotaki hauskaa kaikki on hehehehe, ja parin minuutin päästä kun muut on jo iha normaalisti niin mä vaan jatkan nauramista yksin :-D

- Olin koko peruskoulun ruotsinkielisellä luokalla, joka pysy samana 10 vuotta! Nyt kun peruskoulu loppu, meidän tiet erkaantu, mutta onneks mitä parhaimmat muistot pysyy <3 Meillä oli oikeesti paras luokka ikinä, vaikka välillä menikin hermot joihinkin ihmisiin, mutta kuitenkaan se ei olisi ollut sama ilman kaikkia!
Untitled-6
Hmm mitä vielä? mun perheeseen kuuluu äiti, iskä, isoveli ja pikkuveli. Sekä mun ihana hauveli vauveli<3

- Oon addiktoitunu kaikkiin ihonhoito ja hiustuotteisiin, meikkeihin ja hajuvesiin. Kaikki halvat (ja huonot) rasvat ja meikit on mun mieleen ja tykkään raahata niitä kaupasta mun mukaan !

- Aikaansaamaton ja ylihuolellinen - nää kuvaa mua täydellisesti. Eli en saa ikinä aikaseks alotettua mitään, mutta sitten kun alotan jotain, niin se pitää tehdä kunnolla ja huolellisesti.  Jos asiat ei mene sunnitelmien mukaan, se saa mut hermoromahduksen partaalle, jolloin raivoon ja heittelen tavaroita pitkin seiniä.

Oon tosi eläinrakas ihminen: oon omistanut mm. 2 koiraa, pupuja ja oravan.. Pienenä yrittettiin kaverin kanssa opettaa linnunpoikasia lentämään sekä muurahaisia ja leppäkerttuja uimaan, sekä joskus ala-asteella kannettiin kaverin kanssa kotimatkalla löytynyt kuollut orava meidän takapihalle ja yritettiin herätellä sitä eloonXD

- Pienenä hyppisin harrustuksista toiseen ku mitään en jaksanu ainakaan vuotta pidempään.. oon harrastanu mm. balettia, luistelua, telinevoimistelua, joukkuevoimistelua, ratsastusta, tennistä, uintia, pesäpalloa, jalkapalloa ja monia eri tanssilajeja. Sanoin kuulemma kaikille valmentajille miten mun äiti pakottaa mut harrastuksiin vaikka en jaksaisi:-D Nyt oon tyytyny syömiseen.


Untitled-3 Sain haasteen Kaisalta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti