lauantai 18. tammikuuta 2014

Hiustenvärjäilyä

Mun on pitäny jo kauan sitten värjätä hiukset tummemiksi, mutta en oo ikinä saanu aikaseks. Viimeks taisin värjätä hiukset joku vuos sitten, joten toi mun entinen hiusväri oliki suurinpiirtein mun luonnollinen. Muutama päivä sitten eksyin kaupassa katteleen hiusvärejä, ja pitkän pohdiskelun jälkeen päätin ostaa tollasen mustanruskean värin.

Eilen Jenny tuli sitten mun avuks pistämään värin päähän, ja oisin odottanu paljon tummempaa lopputulosta. Se väri ei tainnu tarttuu mun hiuksiin kunnolla, tai siis kyllä ne on tummemmat, mutta heijastaa jotenki mun vanhaa hiusväriä edelleen, pidin sitä varmaan liian vähän aikaa hiuksissa tai jotain.. :(  Nyt mua harmittaa, mutta en todellakaan jaksa ruveta värjäämään toista kertaa, sen verran rankkaa se on. Ens kerralla meen sitten kampaajalle, että tulee varmasti tarpeeksi tummat hiukset..

jennyy copyhiusvärihiusväriit
hair4 hair3

Tähän loppuun vielä sellanen juttu, että noissa ennen ja jälkeen -kuvissa oli sellanen keltainen valaistus, joten oon muokannu niitä mahdollisimman luonnolliseks, mutta luonnonvalossa noi hiukset poikkeaa kuitenkin hieman noista kuvien väreistä.. Koitan laittaa tässä jokupäivä kunnon kuvaa, jos vaan ehtis valosaan aikaan ulos :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti