tiistai 7. tammikuuta 2014

Back to school

Otsikko kertookin jo kaiken, eli tänään jatkui lukio, ja jos multa kysytään ekan koulupäivän jälkeisiä fiiliksiä sanoisin että oon nyt jo loman tarpeessa ! Onneks puolentoista kuukauden päästä alkaa hiihtoloma, tosin sitä ennen pitäis selviytyy koeviikosta eli rankkaa tulee olemaan...

Eilen sain raahattuu Maken kuvaamaan mua, ja ihmeen hyvin se osas jos miettii ettei hän oo ennen kuvannut järkkärillä! Oisin nimittäin odottanu että saan käteen muistikortillisen heilahtaneita kuvia mitkä rajautuu poikki mun kaulasta, mut olin näköjään väärässä vaikka sellasiaki löyty... Kuvien laatu ei oo kuitenkaan mistään parhaasta päästä ja se on ihan mun vika koska unohdin paremman objektiivin kotiin sekä heiluin hirveesti:-D Mun on jotenki kauheen vaikee olla luonnollisesti kameran edessä, ja älkää välittäkö tosta mun kädestä sillä muakin häiritsee se :-D

  IMG_4807 copy
IMG_4835
Untitled-1 IMG_4731
Jacket - h&m  /  Shirt - h&m  /  Jeans - Zara /  Shoes - Converse
Nyt voisin jatkaa mun uudenvuodenlupauksen toteuttamista ja raahata perseeni salille, mutta mulla on pieni epäilys että jään sen sijaan mussuttamaan mun suklaalevyä.  Pitäisköhän ryhdistäytyy ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti