keskiviikko 29. tammikuuta 2014

29012014

Mulla on tällä hetkellä koeviikko meneillään, joten täällä blogin puolella tulee olemaan aika hiljaista ensi tiistaihin asti. Koitin kuitenkin tulla jotakin päivittelemään, vaikka mun viikko on sisältänyt melkein pelkkää lukemista... Tässä kuitenkin muutamat kuvat:

  IMG_5353
Pari viikkoa sitten Seppälän alennusmyynneistä tarttui mukaan tällänen paita, joka maksoi vaivaset 5e! En tosin osaa vieläkään päättää, että tykkäänkö tosta vai en, vaikka aika yksinkertanen se onkin..

  IMG_5247
Mun juuri siivottu huone. Meillä käy joka toinen perjantaiaamu siivoojat, ja se on ihan parhautta tulla koulun jälkeen juuri siivottuun kotiin! Siis jos ketään ei ole vielä ehtinyt tulla sotkemaan sitä.. :D En tykkää mun työpöydästä ja -tuolista ollenkaan, halusin ne joskus ala-asteella, ja oon nyt jälkeenpäin kironnu mun vanhemmille, että miksi ne osti noi ?!

IMG_5164
Oon halunnu jo pitkään kokeilla näitä niin kehuttuja Aussie tuotteita, ja nää kaks pulloa jotka päätin lopulta ostaa, oli kicksissä 15 euron luokkaa... Oon kieltämättä vähän pettynyt tohon shampooseen, koska se saa mun hiukset tosi karheen tuntusiksi, ja vaikka tuoksu onkin ihana, ei hinta ja laatu suhde ole ihan kohillaan. Tosta 3 minute miracle -hoitoaineesta pidän puolestaan tosi paljon: saa hiukset tuntumaan ihanan silkkisiltä, ja tuoksu on myös vallottava, joten tätä tuun ostamaan varmasti vielä uudestaan!

  IMG_5170Oon huomannu, että aina talvisin kun kaikki muut ostelee ihania lämpimiä neuleita, niin mun vaatekkaappi kasaantuu täyteen kylmiä vaatteita, kuten nää kaks paitaa. Toi musta neule joka ylemmässä kuvassa jo näkykin, ei oo todellakaan mikään lämmin, eikä tolla raitasellakaan paidalla todellakaan tarkene -15 asteen pakkasilla.

IMG_4988Vicotria's Secretin tuotteita on hehkutettu varmaan joka toisessa blogissa, enkä ihmettele yhtään, sillä mäkin oon menettäny mun sydämen näillä tuoksuille täysin! Roosa toi mulle tämän ihanan Victoria's Secreten sheer love -yksilön Mexicosta, ja aaah toi on jotain niin täydellistä <3


IMG_5738
Sweater - Gina Tricot / Jeans - Zara



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti